GrowthFactory-zaaien-en-oogsten2

EFFECTIEF NETWERKEN IS ALS ZAAIEN EN OOGSTEN

Effectief netwerken is gebonden aan spelregels. Zomaar met iedereen praatjes aanknopen zal nauwelijks nieuwe klanten en opdrachten opleveren. Duurzame relaties krijg je door te investeren in een slimme netwerkstrategie. Benieuwd hoe jij moet zaaien om straks te kunnen oogsten? Ambassadeurs inschakelen Hoe vind je als ondernemer nieuwe...

Lees meer

EEN MUST-HAVE NA DE START-UP FASE: EEN KLANTGERICHTE MARKETINGSTRATEGIE

Samen groei je sneller en sta je sterker. Dat is een uitspraak waar wij graag naar leven. Dat is voor ons de reden dat we in onze blog-artikelen ervaring en/of kennis over specifieke groeionderwerpen van relaties delen in onze categorie 'Een ander geluid'. In dit...

Lees meer
GrowthFactory-lange-termijn4

GROEI OP DE KORTE EN LANGE TERMIJN

De kranten staan er vol van: Volkswagens emissieschandaal. Hoe kon zo’n groot concern zo’n kapitale fout maken? Door enkel op de korte termijn te focussen. Oud-topman Martin Winterkorn wilde zo snel mogelijk de grootste worden. Helaas werd daarbij de lange termijn uit het oog verloren. Volkswagen...

Lees meer